top of page
Search
  • Writer's pictureDarko Karlović

Kako se zaštiti od genocida cijepljenjem, primanja Žiga Zvijeri i svih drugih zala koja dolaze?

Da se ne zavaravamo, trenutna situacija je vrlo teška, gotovo bezizgledna. Masonerija je umrežena kao nikada do sada, moćni su, zauzeli su sve ključne političke funkcije i sva sredstva priopćavanja po cijelom svijetu, kako je to i prorečeno preko proroka Danijela i preko apostola Ivana u Otkrivenju. Njihova strahovita moć leži i u činjenici da im je na čelu Antikrist (prva Zvijer iz 13. poglavlja Otkrivenja) koji svoje moći crpi od svog oca Sotone - za sada još ne znamo o kojem se čovjeku radi, on i njegovi najbliži suradnici se skrivaju iza pijunčića kao što su Bill i Melinda Gates, Soroš, Merkelica, Macron itd itd.

Antikristovo upravljanje događajima kojima svjedočimo razlog je zašto vrhunac apsurdnih i zastrašujućih "mjera protiv pandemije" dolazi upravo pred Uskrs i pred Božić, jer Antikristov prvi cilj je suprotstaviti se Kristu i Njegovom Spasiteljskom Planu!


Da za nas Kristove malene stvar bude još teža, masonerija je uspjela 2013. godine zauzeti i sam Vatikan, prisiljavajući našeg pravog papu Benedikta na povlačenje, i postavljanjem čovjeka po svojoj mjeri na njegovo mjesto. Rezultat toga, uz sve drugo, je da smo se ovogodišnjeg Uskrsa klanjali pred TV-kutijama umjesto da smo se hranili stvarnim Tijelom i Krvlju Krista našega Boga! Za Božić će nam eto omogućiti svete Mise, ali nema Polnoćke (moraš se stvarno potpuno odreći zdravog razuma da bi prihvatio obrazloženje kako je opasno za zdravlje da se ta Misa održi u ponoć, ali nije opasno ako se održi u 20h!), nema opuštenog obiteljskog druženja, ne može se posjetiti djedove i bake u drugoj županiji...


Naravno, u Crkvama ćemo i nadalje biti lišeni ozdravljujuće i oslobađajuće snage Blagoslovljene vode, Tijelo našega Velikoga Boga ćemo morati primati na svoju neposvećenu ruku itd itd. Razlog zašto su nam za Božić ipak dozvolili svete Mise je taj što odmah nakon Božića započinje genocid cijepljenjem (tko još nije, neka pročita što kažu o cjepivu protiv Covida 19 pravi nepotkupljeni imunološki stručnjaci poput njemačkog dr Wodarga, našeg Sladovljeva itd itd.) pa su htjeli umanjiti otpor vjernika. Cjepivo, kao, neće biti obavezno, ali jasno je već sada da će to biti uvjet za sudjelovanju u normalnim životnim aktivnostima poput kupovine ili prodaje, putovanja, šetnje, posla itd itd.

Kako se zaštiti u situaciji kad nas je moćni Neprijatelj tako gadno stisnuo i gdje se ne vidi svjetlo na kraju tunela?

Ma nije nas naš Isus napustio, dapače, On nam je još prije punog desetljeća putem Knjige istine, kako je to i prorečeno u Otkrivenju i Knjizi proroka Danijela, najavio sve ove događaje, i dao nam Očevu zaštitu sa Neba - Pečat Živoga Boga, molitvu kojom sebe i svoje obitelji potpuno stavljamo u zaštitu Boga Oca, i pomoću koje ćemo biti nevidljivi za Neprijatelje:


Jer sada zaviještam Pečat Moje Ljubavi i Zaštite.

S ovim vas neće primijetiti oni koji će uzrokovati tegobe u vašim zemljama. Moj Pečat je Moje obećanje Spasenja. Moja će vas Moć prožeti s ovim Pečatom i nikakvo zlo vas neće zadesiti...

Ustanite sada i prihvatite Moj Pečat, Pečat Boga Živoga.

Molite ovu Križarsku Molitvu (33) da priznate Moj Pečat i da ga prihvatite s ljubavlju, radošću i zahvalnošću.

O moj Bože, moj ljubljeni Oče, prihvaćam s ljubavlju i zahvalnošću Tvoj Božji Pečat zaštite. Tvoje Božanstvo obuhvaća moje tijelo i dušu za vječnost. Duboko se klanjam u poniznom zahvaljivanju i iskazujem svoju duboku ljubav i odanost Tebi, mom Ljubljenom Ocu. Molim Te da zaštitiš mene i moje bližnje ovim posebnim Pečatom i prikazujem svoj život u službu Tebi u vijeke vjekova. Ljubim Te, dragi Oče. Tješim Te u ovim vremenima, dragi Oče. Prikazujem Ti Tijelo, Krv, Dušu i Božanstvo Tvoga Preljubljenoga Sina kao zadovoljštinu za grijehe svijeta i za Spasenje sve Tvoje djece. Amen. (Knjiga istine 20. 2. 2012.)

Ako prihvatite Moj Pečat ljubavi, u svako doba ćete biti pod Mojom zaštitom.

Ova zaštita će prekriti vaše obitelji... Onima koji Me znate i prihvaćate Moj Pečat, znajte da ćete imati Vječni Život. (21. 2. 2012.)

Djeco, ne bojte se. Nikakvo zlo neće zadesiti one koji nose Moj Pečat, Pečat Živoga Boga. Sotona i njegovi pali anđeli, koji u ovom trenutku šire zarazu na svijet, nemaju vlast nad onima koji imaju Pečat Živoga Boga.

Morate Me slušati, djeco i prihvatiti Moj Pečat, jer on neće samo spasiti vaše živote, već i vaše duše.

Molite molitvu kako bi svaki dan primili Moj Pečat.

Osigurajte da svaki član vaše obitelji i vaši voljeni shvate važnost Moga Pečata.

(7. 3. 2012.)


Također smo u poruci Knjige istine od 9. studenog 2012. dobili još jednu zaštitničku molitvu protiv cijepljenja i ostalih zala:


Glavni lideri svijeta rade zajedno kako bi realizirali njihove nove planove. Oni su dio elite čiji je cilj pohlepa, bogatstvo, kontrola i moć. Oni ne prihvaćaju Božju Moć. Oni ne vjeruju da ih je Moja smrt na križu trebala spasiti od vatre pakla.

Moram im pokazati kako su u krivu. Došlo je vrijeme za Mene, da im dokažem Moje Milosrđe, Moju ljubav prema njima.

Molim vas ponavljajte ovu Križarsku molitvu broj 84: Da se prosvijetle duše elite koji vladaju svijetom.

"Dragi Isuse, molim Te, da prosvijetliš duše elite koji vladaju svijetom.

Pokaži im dokaz Tvog Milosrđa. Pomozi im da otvore svoja srca i da pokazu pravu poniznost, u čast Tvoje velike žrtve kroz Tvoju smrt na križu, kad si umro za njihove grijehe.

Pomozi im razlučiti, tko je njihov pravi Tvorac, tko je njihov Stvoritelj, te ih ispuni milošću da prepoznaju Istinu.

Molimo Te, spriječi da se ostvare njihovi planovi, da nanesu milijunima ljudi patnje kroz cijepljenje, nedostatak hrane, prisilno posvojenja nevine djece i rasturanje obitelji.

Ozdravi ih. Prekrij ih Tvojim Svijetlom i odvedi ih u njedra Tvog Srca, te ih spasi od zamki zloga. Amen. "

Vas Isus



519 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page